Formulari d'inscripció per participar a "Retrateca, gent i llibres"

Cal emplenar un formulari per persona. En el cas dels menors edat, la inscripció l'ha de realitzar el pare, mare o tutor legal del nen/a,  autoritzant el tractament de les dades. En cas de resultar escollit/da per participar en el projecte serà necessari signar una autorització per permetre l'ús de les imatges.

Per a qualsevol dubte o consulta sobre el projecte, us podeu adreçar al correu electrònic: retrateca.caloliveres2020@gmail.com

La data màxima d'inscripció és el 3 de novembre.

NOTA LEGAL: Us informem que les dades personals facilitades en aquest formulari seran tractades per l'Ajuntament de Lliçà d'Amunt amb l'única finalitat d'atendre la vostra participació en el projecte, amb el vostre consentiment i en compliment d'una missió efectuada en interès públic. Aquestes dades no se cediran a tercers, si no és per imperatiu legal, i es conservaran durant el temps previst a la normativa de pro­cediment administratiu, de contractació pública i d’arxiu històric. Podeu exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició i limitació al tractament de les dades a la Seu electrònica i presencialment a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament. Podeu ampliar aquesta informació a a secció sobre Protecció de dades del web municipal.

Si voleu veure la informació sobre l'Avís Legal cliqueu aquí.

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 17-09-2019 13:11